Методологія
1) Показники інформаційної відкритості (об’єм та доступність на веб-сайті закладу освіти інформаційних, презентаційних, навчальних, методичних матеріалів тощо):
- кількість веб-сторінок усіх типів, доступних через пошукові системи Google (20%);
- кількість файлів pdf, doc, docx, rtf, ppt, pptx, доступних через пошукові системи Google (30%).
2) Показники корисності (згадуваності веб-сайту закладу освіти школярами, їхніми батьками, вчителями, органами державної влади та місцевого самоврядування):
- індекс цитування від пошукової системи Google - Page Rank (10%);
- індекси цитування від баз даних Majestic та Ahrefs: Trust Flow (5%), Citation Flow (5%), Ahrefs Domain Rank (5%);
- функція кількості зовнішніх гіперпосилань та джерел, з яких вони надходять, згідно баз даних Majestic та Ahrefs (10%);
- кількість згадувань (цитувань веб-сайту закладу освіти) в соціальних мережах fb.com та twitter.com (15%).
Словник термінів
Види інформації
Загальна |
Узагальнена ознака процесу (діяльності), яка характеризує його продуктивність та ефективність. Продуктивність (effectiveness) відображає кількісні ознаки процесу, а ефективність (efficiency) — його якісні ознаки. |
Показник, |
Конкретна ознака поцесу (діяльності), яка зазвичай отримується шляхом декомпозиції загальної характеристики процесу на складові і яку обов'язково можно відобразити чисельно (кількісним або порядковим значенням). |
Оцінка |
Величина, яка не тільки може мати чисельне значення, але й відображає метод та засіб розрахунку показника процесу. У статистиці існує три критерія якості оцінки: незсуненість, ефективність та обгрунтованість. Якщо оцінка показника не задовольняє цим критеріям, її значення може некоректно характеризувати показник процесу. |
Види оцінок показника за ступінню агрегації інформації про нього
Ранг |
Місце об'єкту у вибірці, отримане в результаті сортування значень (scores) певного показника за певним критерієм (ranking criterion). Об'єкти дослідження можуть бути порівнені лише за своїми порядковими номерами, ступінь відмінності між ними обоцінити не можливо. |
Група |
Діапазон значень (scores) певного показника, визначений за певним критерієм (grading criterion). Об'єкти дослідження можуть бути порівнені за належністю до групи, ступінь відмінності між ними оцінити можна лише за характеристикою групи. |
Індекс |
Відношення значення конкретного показника об'єкту дослідження до деякого іншого значення (максимально можливого, середнього за вибіркою тощо). Можна оцінити не лише ступінь відмінності між об'єктами дослідження, але й ступінь відмінності кожного з них від деякого еталонного значення. |
Значення |
Значення конкретного показника об'єкту дослідження, отримане після обробки вихідних даних (raw data). Можна оцінити ступінь відмінності між об'єктами дослідження. |
Вихідні дані |
Дані, отримані у провайдера, що не оброблені та можуть напряму не відображати значення конкретного показника об'єкту дослідження. |